Jaaa en sväng till thuns hinner man ju med!

Som sagt åkte till thuns efter ja hämta Adam på dagis kl 14. Va inte ute efter ngt spec men de e ju kul o kika in dit ibland, när vi väl hade kommit in o så går vi till leksakerna o tittar så efyer ett par minuter känner jag en fruktansvärd stank! Ok Cornelia har gjort det stora ok, lämna allt, ut i bilen hämta blöjor Adam kvar inne så in med Cornelia på toan o byta. Jepp klart! Går en sväng till o strosar lite tills vi känner oss hungriga så betalar vi o sen går vi o äter hamburgare. :-) när vi beställt o äntligen fått in maten så rasslar de till i barnstolen igen! Cornelia!!!!! Ja samma visa igen lämna allt + adam ut i bilen hämta blöjor o in på toan.. Jaaa klart! Äntligen får ja äta!!! Väl där inne har ju Adam redan ätit upp så när ja väl sätter mig o tar en tugga säger Adam! Mamma jag e bajs nödig!!! Gaaaaahhhhhhh! Tre djupa andetag o svara snällt att min älskade prins spring till toan du så kommer mamma snart!! Härligt med barn ibland!! Mina älsklingar nu kan man ju bara skratta åt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0