Resfeber! :-)

Idag är vi hemma alliohopa, utom pappa förstås som e på jobbet, men inge dagis idag för Adam. På morgonen så har ja dammsugit i torkat golvet i heeeeela huset, Adam hjälpte mig o plocka undan, jag dammsög o Cornelia stökade ner... :-) så nu känns de fräscht igen! Så tråkigt väder idag men vi måste till hästarna och sen måste ja till rimbo o hämta ut mediciner till adam, måste ha med mig betapred tills vi åker till tenneriffa , Inge kul om de skulle bli nån krupp hosta där nere o ingen medicin finns att ge.. Börjar nu inse att vi snart ska åka så resfebern börjar sakta krypa sig på... :-) många frågor kommer upp i huvudet om hur Cornelia ska ta flygresan, värmen, hotellet ja allting egentligen men de ska bli spännande oxå... Själva sovandet på nätterna tror ja inte e något problem, vi har ju varit på lite olika hotell o även i Paris med henne o finns de bara en spjälsäng så brukar hon alltid somna av sig själv efter att hon har bökat runt en stund för sig själv. Lite skillnad mot Adam som man var tvungen att vagga till söms varje gång han skulle sova... Nu i efterhand tror jag att man störde honom mer än vad man hjälpte honom, och de sägs ju att man blir klokare med åren.. Därför är de sååå skönt att Cornelia somnar av sig själv, så man bara lägger ner henne i sin säng o går därifrån. :-) aja dax o göra lite nytta!! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0