Ehhh vad är detta???

Oki nu har även jag trillat dit... :-P har länge funderat på det här med o blogga men så häromdagen så tänkte jag att vafan de e väll bara o starta en blogg och så får man se om man tycker det är kul eller inte och så de blev så....

Mamma hämtade just adam som ska ner till dagis, hon brukar hämta honom ibland eller rätt ofta faktiskt efersom hon åker till jobbet ungerfär samtidigt så de e ju jäkligt skönt och slippa klä på Nelis o sätta henne i biler för att bara lämna honom så de tackar man o bugar för!!

annars är det en rätt så lugn dag hemma för mig o nelis jag ska pyssla/tvätta/städa lite inne när hon sover och sen blir det o hämta Adis o efterdet kommer sotaren så då kan vi ÄNTLIGEN börja elda!!!! meee like!!

Sen blir det Thuns ikväll med mamma och barnen, har inte så mycket pengar o handla för men mamma ville dit o titta på något så då kan man ju följa med som lite smakråd. ;-) ha de gott allihopa där ute!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0