Drömkåken

I fredags åkte jag med barnen till café drömkåken för att ta en mysig fika. Har varit där en gång förut men de är ju bara för mysigt där, perfekt o ta med sig barnen då de e så nära dit för oss o ett STORT + är att de har en stor lekhörna till barnen så att man kan faktiskt SITTA ner o fika själv :-))) de e man inte bortskämd med!!

Jag åt en polly o pepparkaks kladdkaka som var suuuuuper god o Adam åt en annan choklad kaka som han tyckte va god. De har ju så fint där med riktigt mysig inredning! Lägger upp lite bilder från i fredags oxå så får ni se ni som inte varit där än... :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar Drömkåken! Det är grymt mysigt där!! Hoppas du har en fin dag med barnen! Kram =)

2011-10-17 @ 12:32:59
Postat av: Elin

Åh vilka helt underbara köksmöbler!

2011-10-17 @ 16:59:57
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh vi måste göra ett besök på Drömkåken, skäms men inte vart där på hela sommaren.. Så det får bli en utflykt i helgen :) De där dinosaurie ägget är jag nyfiken på ;). Fin Blogg :)



2011-10-17 @ 18:50:17
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0