De va den helgen de!

Jaha då e de måndag igen, shit va snabbt helgen gick men mycket kul hände, lördag va Fredrik i Jaga hela dagen o ja va hemma med barnen, Adam hade liam här så han somna på soffan vid kl åtta, vi hade ju middag på kvällen med god mat o trevligt sällskap mycket skratt blev de... Haha riktigt trevligt! Söndagen tillbringade vi hemma , Fredrik tog barnen på promenad i skogen för att kolla på djurspår! Adam är alltid lika fascinerad av de!! Så då fick ja lite egen tid o då fick min bil lite ompyssling med dammsugning o den blev tvättad så nu e den glad igen!! Den såg verkligen fördjävlig ut jag hade Lixom hoppas på att de skulle ösregna Nån dag så att den skulle bli ren typ men men nu e de gjort! Sen på kvällen fick jag för mig att jag skulle ut i rida på mahadim och att jag skulle träna lie westenridning! Så ja letade upp min gamla tävlings sadel o tävlings träns o ut med min gamla ögonsten på 23 år o vad e de man brukar säga gammal e äldst! De va som att slå på en knapp och allt bara sitter HELT sjukt!!! De var ju år sedan!!! Så underbart!! De finns verkligen ingen som är som min mahadim!! The One and the only!! Sen åkte Fredrik i träna innebandy o jag fixade lite hemma o sen la ja barnen lagom till Gustavsson 3 tr har inte kollar de senaste gångerna för de har ju vart helt värdo men de va ju riktigt ok igår ! Idag blir de mys hemma hade en plan på o gå ut i gå men de e burr ute så då tände ja en brasa inne istället!! :-)))) bara för att jag kan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0