Min lilla Nordis!

Gud e såååå dålig på o skriva men de e så mkt just nu inför jul med allt som skall fixas och sen e ena hästen dålig o ligger inne på ultuna sen i tisdags...... min lilla plutt! han hade så ont dagen då vi tillslut va tvungna o åkta in med honom, så hemskt att se ett så stort djur på nästan 600kg har så ont..... men han e på bättringsvägen nu så jag hoppas att vi får hem honom idag men annars får de bli imorgon. Annars har de inte hänt så mkt här hemma har mest fixat o donat inför jul med bakning o allt vad de innebär. Idag blir de pepparkaksbakning för fulla muggar! Adam har tjatat säkert en månad men jag hat tyckt att de har varit för tidigt men nu e de väll ok göra de. har köpt världens häftgaste julklapp till adam men de avslöjar jag efter jul... aja måste kila ha de gott allihopa! kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0